неділю, 24 грудня 2017 р.

Рефлексія - модуль 7-8



Цей модуль допоміг оцінити мені складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання. Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівську презентацію.
Модуль 8 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: поділитися з колегами я прикладами учнівських робіт;
- обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;- проаналізувати інформацію про те, як учні будуть самі проводити оцінювання;- доопрацювала план оцінювання;- створила форми для підсумкового оцінювання;- переглянула та оцінила приклади учнівських робіт;
- внесла зміни до Плану вивчення теми.
Також я переглянула власні підходи оцінювання результатів учнівської роботи.
Оцінювання відбувається протягом всієї роботи в проекті і носить підтримуючий, спрямовуючий характер.

Немає коментарів:

Дописати коментар