неділю, 24 грудня 2017 р.

Рефлексія - модуль 1, 2

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме
працювати з електронним посібником, електронною поштою, зрозуміти основні можливості роботи з ресурсом Google диск.
Мені сподобалось створювати власний блог.
Модуль 2 Рефлекція
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме здійснити пошук інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів.
Вивчила навички 21 століття, які доцільно формувати в обраній темі.
Ознайомилась з таксономією Блума та вважаю, що він вдало запропонував багаторівневу структуру розумової діяльності учнів.
При виконанні поставлених завдань мені було цікаво працювати з програмою Microsoft Publisher, яка буде допомагати мені у застосуванні методів проектів на уроках.

Немає коментарів:

Дописати коментар